Misija OEBS-a u Crnoj Gori

Ovo istraživanje je služilo da dublje razumijemo načine na koje se konzumiraju mediji, koji uređaji su najrasprostranjeniji, u kojoj mjeri se prepoznaju “lažne vijesti” i druge teme povezane sa razumevanjem medija. Pored toga, ovo istraživanje uzelo je u obzir dvije tačke gledišta u vezi medijske pismenosti; tačku gledišta roditelja čija su djeca uzrasta od 4 do 17 godina, kao i tačku gledišta djece uzrasta od 9 do 17 godina. Cilj istraživanja je bio ispitati medijsku pismenost među roditeljima i djecom u Crnoj Gori, kako biraju medijski sadržaj i navike vezane za usvajanje informacija dobijenih iz različitih izvora. Istraživanje je sprovedeno putem ispitivanje javnog mnjenja sa 1050 roditelja i 675 djece. Ispitivanje je podržano sa dva upitnika – upitnik za roditelje i upitnik za djecu.

© 2021. DeFacto Consultancy. Sva prava zadržana.
Adresa

Poslovno-logistički centar Morača,
8. Marta, broj 55
Podgorica, Crna Gora